برای حنانه

به دنبال تو میگردم

1391/7/17 13:23
نویسنده : اناهیتا
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

به دنبال  تو میگردم تو ای تنها ترین سردار فتح قلب ویرانم  

 

سلام بچه ها وبلاگ حنانه رو اپ میکنم فراموش نشدنیه برام خودش میدونه حتی وقتی قلبش از حرکت وایساد فراموش  نشد من دلم گرفته هیچیم نیست ولی  وقتی فراموش  میشی اونم توسط کسانی که شب و روزت رو باهاشون گذروندی خیلی  حس بدی داره من همیشه میام کچل باند رو میخونم فراموشتون نکردم  ولی شما .... توقع زیادی دارم ببخشید زندگی سخته شاید شما هم حق دارید به هر حال  اگه اینجایی خوش اومدی وبلاگ حنانه رو بخون نترس تنهاییامون واگیر نداره 

 به دنبال تو می گردم
تو ای تنها ترین سردار فتح قلب ویرانم
تو ای شهزاده ی خوشبخت کاخ حسرت جانم
تو ای زیباترین پروانه ی بی تاب شمع قلب سوزانم
به دنبال تو می گردم
که شاید چشم هایم را به چشمانت بدوزم 
تا نگاه خواهش دل را عیان سازم
که شاید دست هایم را به دامانت بیاویزم
و عشق خویش را با یک صدای لرزش ماتم بیان سازم
به دنبال تو می گردم
که قدری از حصار این جهان بیرون رویم
و ساغری از باده ی آتش به کام یکدگر ریزیم
که قدری از فراز عشق بالاتر رویم
و درد را غم زار دل سازیم
که قدری محو در چشمان هم باشیم...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

vistaking
23 مهر 91 11:51
بازم قسمتم شد اومدم اینجا دلم تنگ شده بود حنانه خدا رحمتت کنه
پرستو
14 آبان 91 7:26
سلام ابجی ستاره خوبی؟ هیچ وقت فراموش نمیشی تو قلب مایی این چه حرفیه بیا وبلاگم ببین دوباره برگشتم بهم امید دادی آبجی خیلی دوست دارم
پرستو
14 آبان 91 7:28
حنانه جون آبجی همیشه تو قلب مایی
اریا
28 آبان 91 1:26
سلام از اونایی که نظرات اریا اسمشونو گفتی بعضیهاشون دیگه نمیان که واقعا جاشون خالی و حس میشه ابجی شیرین گل و مهربون و دوست داشتنیمون دیگه نمیاد بعد از سفرش که چند ماهی نیومد بعدشم که اومد دو یا 3بار بیشتر نبود یهو یای داد با عصبانیت برای همیشه و غیبش زد و تا الانم هیچکیم نفهمید چرا اونجوری عصبانی شده بود چند ماهی میشه که دیگه نمیاد. ایس هم همینطور اونم یه چند ماهی میشه که پیداش نیست از همشون عصبانیم خجالت نمیکشن میان بعدشم مثل کش تنبون در میرن تازه خوشحال شده بودیم که شیرین اومده دوباره مثل قدیم قدیمیا دور هم جمع میشیم دیگه اریا صفای قدیم رو نداره از وقتی که چند تا با صفاهاش و بچه های خوبش رفتن
بلور
11 تیر 92 9:04
دوستت عزیزم ماهیچ وقت حنانه روفراموش نمیکیم اگه میخای مطمئن بشی بروکچل باندقسمت وفادارهمیشگی اریاروکه خودم پست گذاشتمو بخون من همیشه به حنانه ی عزیزم فکرمیکنم وواقعادوستش دارم هیچ وقت هم نتونستم بفهمم چرا وچگونه وکجا ماروترک کرد واز بینمون رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مریض بود؟تصادف کرد؟ همینطوری؟؟؟؟؟؟؟؟ منم هراز گاهی میامو اینجارومیخونم دیم خیلی برای سلام دادنها وگل دادناش توی اریا تنگشده یادمه هروقت که بیکارمیشدم بهش گل میدادم بهش میگفتیم ابجی حنانه گل فروشی داری؟ میخندید بهمون ازبس که دلش پاک بود هرکی ازراه میرسیدحنانه بهش گل میداد اگه یادش میرفت بده یارو طلبکار میشد که اااا حنانه دوسم نداری؟به همه گل میدی الا من؟؟اونم بهش گل میداد همیشه تو یادمی حنانه ی عزیزم