برای حنانه

امروز

1391/8/29 21:35
نویسنده : اناهیتا
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ببخشید چند وقتی  نبودم  خودمو حسابی درگیر رسیدن به رویایی که داشتم کردم الان که اینو مینویسم همه رویا و ارزوم داغون و ویران شده ولی خیلی  خوشحالم که تونستم توی یه برهه از زمان بهش برسم به چیزی که خیلیها آرزوش رو داشتن هزینه های  میلونی کردن و بهش  نرسیدن خوشحالم که هم به خودم هم به اونا که پیشم بودن تونستم ثابت کنم که دختری که یه روزی بلد نبود اسم کاربری فرقش با پسوورد چیه و نمیدونست ایمیل به چی میگن توی یه برهه از زمان موفق به جلب  نظر  مدیرای کمپانی گوگل شد و با همه دانشمندای ایرانی  توی دنیا ارتباط  نزدیک  برقرار کرد و همشونو توی یه مکان دور هم جمع کرد و ستاره شد .. خراب کردن رویاهام رو اونا که محرومم کردن از داشتن هر گونه محیط عمومی ولی خوشحالم که تونستم وقتی توی  آینه خودم رو میبینم بگم این تونستن یه برگ شیرین خاطره بود توی رویاهای دختری که روزی برای اینکه یه ایمیل براش بسازن یک ماه دووندنش 

 

بچه ها توی نت داشتم میچرخیدم خیلی چیزا رو دیدم و متاسف شدم توضیح در موردشون نمیدم چون قصدم اینه که حالا که دیگه هر روز هر وقت که باشم توی وبلاگ حنانه با همه سادگیاش هستم چند تا موضوع رو که توی  نت خیلیا به خاطرش  از ملت پولهای  کلان میگیرن اینجا روشن کنم ازتون میخوام اگه دوستی دارید که رویاهای زیبا داره و رویاش نشاندن لبخند روی  لب ادمهاست ازش حمایت کنید و تنهاش  نزارید طرف  صحبت های من اون عده ادمهایی نیستن که سنگین ترین چیزی که توی زندگیشون حمل کردن افتابه دستشویی بوده طرف صحبتم اون ادمهاییه که لبخندشون با لبخند دیگران براشون معنی پیدا میکنه اون ادمها که با سادگی و پاکی زندگی میکنن اون ادمها که رویا دارن اونهایی که نغمه های  غم انگیز زیادی  توی زندگیشون هر شب وقتی سر روی بالشت میزارن براشون لالایی میخونه 

 

من از  این به بعد اینجا کنار حنانه قصد دارم همه اون مواردی رو که اون عده اقلیت توی  انحصار خودشون گرفتن و اون دختر و پسری که رویای داشتنش رو دارن بابتش به اون اقلیت خواهش  نکنن  شاید بهتر بود برای رسیدن به این هدف هم حد اقل یه سایت میزدم ولی  خواستم اینجا باشه کنار حنانه اینجا سادس زرق و برقی هم نداره ولی میخوام تبدیلش کنم به جایی که نا امیدها - مست ها - بی دین ها - دلشکسته ها - بیمارها - اونا که تنهان - و هر کسی که یه ساز غم انگیز توی زندگی داره اینجا بیاد و با لبخند و آرامش خارج بشه و برای چیزی که میخواد به کسی خواهش نکنه 

 به سامانه  گذاشتم که روش نوشته پشتیبانی انلاین همین گوشه سمت چپ میتونید ببینیدش این با بقیه پشتیبانی انلاین ها که تقلبین فرق میکنه با یاهو و ایمیلتون هم کاری نداره فقط روش کلیک کن که همینجا توی یه اتاق  اختصاصی بتونم  بتونم باهات گفتگو کنم و مشکل یا درخواستت رو بشنوم  اگرم نبودم برام پیام بزارید ادرستونم بزارید که تماس بگیرم هر کی هم که این سامانه رو خواست بگه رایگان براش نصب میکنم 

بچه ها من آناهیتا هستم کارشناسی  ارشد هنر - مدرس خصوصی کامپیوتر - دفتر یار دفتر خونه اسناد رسمی - متاهلم ولی روحان هم مثل خودمه تفکراتش و افکارش و توی این مسیر هم کمکم میکنه 

بچه ها اینجا میتونید سفارشاتون رو برامون بنویسید پولی نیستا همه چی اینجا رایگانه تنها هزینش اینه که با هر دین و مذهبی که دارید برای شادی روح حنانه و همچنین پدرم دعا کنید  

سفارشتون رو برام بنویسید سایتای ووردپرس . دیتالایف . جوملا . رو هم استاتیک هم داینامیک براتون طراحی میکنم توی کمترین زمان هم تحویلتون میدم و البته روحان عزیز هم لطف میکنه و خیلی  از موارد رو که شاید کسی بلد نباشه و اولین بارش باشه میخواد سایت تاسیس کنه براش  توضیح میده اگرم نبود  یا کاری داشت من خودم اونم توضیح میدم براتون 

دیگه اینکه لوگو واسه وبلاگ و سایت اگه خواستید برام بنویسید اونم توی زمان کمی براتون انجام میدم نصبش نمیکنم چون معتقدم باید باهام همکاری کنید که خودتونم یاد بگیرید ولی توی  هیچ کاری  تنهاتون نمیزارم و راهنمایی میکنم که خودتون نصب کنید و یاد بگیرید و به دیگران هم یاد بدید 

دیگه اینکه قالبای قشنگ واسه ووردپرس یا دیتالایف توی موضوعای خبری و مجله ای و تفریحی اگه  خواستید سفارش بدید براتون طراحی میکنم با لوگو و اسم خودتون و هر چیزی که خواستید بهش اضافه کنید که رویایی بشه 

قالبای وبلاگ هم سادس بچه ها من هر وقت که سرم خلوته واسه خودم  چند تا طراحی میکنم شمام اگه خواستید مشخصات قالب سفارشیتون رو برام بگید که براتون درست کنم راهنماییتون میکنم که چطوری نصبش کنید یا اینکه تغیرش بدید به اونی که دلتون میخواد 

خیلیها رو دیدم که یه دونه موزیک باکس دارن و به هیشکی  نمیدن و نمیگن هم چطوری میسازن اینجا برای  هر کی  که موزیک باکس  واسه وبلاگ یا وب سایتش میخواد با موزیکای دلخواه خودش میسازم و البته فرم و استایل و شکل موزیک باکس هم با خودت میریم که انتخاب کنی گلم اگه دوست داشتی طرز ساختنش رو هم برات توضیح میدم نگرانم نباش  اگه هیچی  هم از کامپیوتر بلد نباشی بازم مهم نیست همه یه روزی بلد نبودن مهم اینه که علاقه داشته باشی که یاد بگیری و امید که بهش برسی 

خب بریم سراغ چیزی که شاید خیلیا بابتش خیلی دویدن و تلاش کردن یا خراب شده یا هزینه گرون بوده یا اون اقا یا خانم براشون کلی  ناز کرده اینجا  چت روم رو هم با امکانات کاملش براتون رایگان طراحی میکنم قالبای اضافه هم روش روحان زحمت میکشه میزاره که دیگه توی این سایتها که قیمت خونشونو روی یه دونه قالب میزارن به کسی خواهش نکنید واسه قالب چت روم دیگه اینکه یه سری  امکان هم دیدم مثل همین موزیک باکس یا لینکدونی و از  این چیزا که اونم هر کی خواست سفارش بده رایگان روی چت رومش براش  میزارم 

 

اینجا میخوام به اونایی که سایت دارن و 24 ساعته ناز مدیر سرورشون رو میکشن و بعد از کلی خواهش و تمنا اخرش اقای  مدیر سرور میان و براشون یه بگراند سایت عوض میکنن بگم که اینجا  سرورهای پر کاربرد مثل سی پنل و دیرکت آدمین رو کامل  نحوه کار کردن باهاش و پارک دامنه و ادون دومین و ویرایش سایتتون از طریق سرور یا اینکه خلاص کردنش از دست هکر و بک آپ گیری و خلاصه هر چیزی که مربوط به سرور های سی پنل و دیرکت آدمین باشه براتون کامل توضیح میدم  سوالات و موارد رو توی نظرات برام بنویسید و همونجا هم برای دیدن جوابش  بیاید اگرم راهنمایی کامل خواستید یعنی هیچی از سرور نمیدونید باهام تماس بگیرید با شماره تلفنایی که زیر تصویر هست که براتون از اولش رو قدم قدم توضیح بدم 

خب میرم سراغ اونا که کارشون با اسکریپت و نصب و نصابیه بازم چون دیدم که برای یه نصب 20 تا 70 هزار  تومن از کاربر میگیرن و چون این نصب رو انحصاری کردن و این پولا رو میگیرن و وقتی  دیدم اونایی رو که واقعا نداشتن که پرداخت کنن و با غصه  خدافظی میکردن و میرفتن اینجا تصمیم گرفتم که نصب  اسکریپت رو روی  هر  مدل  هاست و سرور کامل واسه متقاضیایی که کار  نصب دارن هم اموزش بدم هم براشون رایگان نصب کنم در مورد دوست گلم که در مورد دروپال هم پرسیده بودن بگم که دروپال رو هم اگه کسی  اموزش نصبش رو خواست یا خواست که براش  نصب کنم اطلاع بده که کمتر از 20 دقیقه براش  نصب کنم  

 

دیگه اینکه هر کاری بازم میگم هر کاری که توی فضای اینترنت میخواید انجام بدید رو براتون رایگان انجام میدم و اموزشش رو هم بهتون میدم که خودتون هم یاد بگیرید و به دیگران هم یاد بدید حنانه خوشحال میشه که از وبلاگش برای کمک به دیگران استفاده کردم یادتون نره رویاهاتون رو فراموش  نکنید ادمها با رویاهاشون زندگی میکنن و همه عمر واسه رسیدن به رویاشون تلاش میکنن یادتون نره که خداوند زندس و تا وقتی زندس زندگی  ادامه داره و نباید نا امید شد یادتون نره که اگه احساس میکنید دنیا براتون به اخر رسیده فکر کنید که شاید خودتون دنیای شخص دیگه ای باشید یادتون نره که به هر چی میخواید میتونید برسید یادتون نره که اراده ای دارید که اگه موتورش رو روشن کنید دنیا رو زیر پاتون میاره و یادتون نره که دوستون دارم ... همیشه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محمد رضا حسن آبادی
29 آبان 91 18:23
سلام آناهیتا خانم واقعا ممنون وبلاگتون ادمو دلگرم میکنه و وادار به فعالیت مرسی که جواب سوالم رو دادید و ببخشید که زیاد تلفن کردم فکر میکردم بوق ازاد نمیزنه در حالی که گوشی خودم خراب بود ممنون مشکل سایتم حل شد و تونستم با قیمت خوب بفروشمش که اگه اجازه بدید مبلغی رو به عنوان تشکر به حساب شما واریز کنم


سلام محمد رضا خوشحالم که اینو میشنوم مشکل سرورتون از قسمتی بود که دیتابیس رو میساختید چون دیتابیس رو با یوزر ست نمیکردید اون ارور ها رو میداد محمد رضا اینو نگو گلم همین که مشکلت حل شد و این لبخند کافیه اگه میخوای حق انجام کار به من بدی توی وبلاگ هم نوشتم که برای شادی روح حنانه و پدرم دعا کن . همین کافیه
نسترن
29 آبان 91 18:31
سلام انا جون توی وبلاگ دومتون که اموزش طراحی سایت با دریم ویور رو گزاشتی درس سوم عکساش نشون داده نمیشه اگه دوباره اپ کنی ممنون میشم


سلام نسترن الان درسته میتونی استفاده کنی خود نرم افزار رو هم اگه خواستی بگو برات بفرستم
سعید
30 آبان 91 1:15
سلام به تک ستاره امید ابجی انای عزیز عالی بود اون قالب که دادین واسه شبکه شیرترونیکس نصب کردم همه پلاگین هاشم سالمه و کار میکنه خدا خیرت بده ابجی همینو سایت پشتیبانش گذاشته میگه 170 هزار تومن تازه به سبک بودن مال شما نیست و مهمترین خوبی که داره اینه که زود لود میشه چاکرتم به مولا ابجی فقط اگه میشه اموزش نصب پلاگین کامت از پایین رو هم بیازید مرسی


سلام به مرد پارسی خوشحالم که درست شد پلاگینهاشم روش نصبه اره سبکه سعید جان توی اون فایل ضمیمه اموزش نصب پلاگین کامت چت برای شیرترونیکس رو هم برات نوشتم ولی باشه اینجا هم میزارم میتونی از وب روت هم بگرانداشو عوض کنی من 130 تا بگراند برات گذاشتم خودتم میتونی تا بینهایت بهش اضافه کنی .. موفق باشی گلم
مجید ملکی
30 آبان 91 14:32
سلام دوست عزیز مدتهاست ارزو دارم که یه انجمن داشته باشم با موضوع داستان نویسی که خودم مدیریتش کنم ولی هزینه های سنگین طراحی و نصبش رو ندارم من کارمندم و دو تا دختر دارم و با این هزینه های سنگین زندگی دیگه برای هزینه کردن برای علاقه های خودم چیزی باقی نمیمونه تلاش کردم که قسطی برام درست کنن و ماهیانه پرداختش کنم ولی هیچ طراحی قبول نکرد چون گفتن نمونه انجمن های پی اچ پی بی بی کمیابه و هزینشو نقد میگیرن و منم دیگه دنبالش نرفتم تا اینکه دوستم منصور وبلاگ شما رو معرفی کرد خواهش میکنم اگر ممکنه برام قسط بندیش کنید و اگه ممکنه طراحی و نصبش کنید من ماهیانه 30 هزار تومن میتونم پرداخت کنم


سلام بله متاسفانه خیلیها توی فضای اینترنت اینکارا رو میکنن اقا مجید وبلاگمو خوب و با دقت بخونید هزینه ای نداره رایگان براتون طراحی و نصبش میکنم این مدل انجمن که میخواید خیلی امکانات خوبی هم داره و روی هر مدل هاستی هم به خوبی کار میکنه شما دامنه ای رو که خریدید با مشخصات هاستتون رو برام اس ام اس کنید یا به ای میلم بفرستید که براتون انجامش بدم اموزشهای کار با این مدل انجمن رو هم اگر خواستید اطلاع بدید که توی یه فایل پی دی اف براتون بفرستم موفق باشید
ناشناس
1 آذر 91 14:45
خانم من از وبلاگ شما شکایت میکنم خانم محترم دیگران که این کارا رو درازای دریافت پول انجام میدن زحمت میکشن و شما دارید کار خیلیا رو با این عملتون از رونق و توسعه میندازید خجالت داره واقعا


سلام کردن که یاد نگرفتید عب نداره امیدوارم یه روز یاد بگیرید..در مورد شکایت از وبلاگم هم راهنماییتون میکنم که کجا برید شما میتونید برای شکایت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتون برید و یه فرم داره اونو پر کنید و بگید که من بازار کارتون رو خراب کردم دقیقا هدفم همونه که شما گفتید و در ضمن خجالت اونی داره که از علمی که داره سو استفاده میکنه . موفق باشید و اگه بازم اومدید یادتون نره سلام کنید




مامان سویل
1 آذر 91 15:50
حسام
20 آذر 91 18:52
سلام آنابانو
امیدوارم حالتون خوب باشه
خسته نباشید واقعا
من هیچ سفارشی ندارم
جایی ک من زندگی کردم انسان هایی مثل شما وجود نداشتن
یا شایدم وجود داشتن اما امکانتشو نداشتن
خوشحالم ک خواهرم آناهیتا میخواد لبخند ب لب ی ایرانی بیاره

تشکر از حسن نیت شما
امیدوارم در همه مراحل زندگی سلامت و پیروز باشید
حق یارو یاورتون


سلام عزیزم ممنون وظیفس گلم ای کاش ایمیل خودتونم میزاشتید خوشحال میشم اگه بازم قابل دونستید و به این وب اومدید ایمیلتون رو هم بنویسید مایلم بیشتر باهاتون اشنا بشم
محمد
1 دی 91 18:55
سلام دوست عزیز اول از همه ازت تشکر میکنیم که صادقانه کار میکنی نه واسه پول واسه دلت چون آدم هایی مثل شما خیلی کم پیدا میشن و انگشت شمارن اینا رو میگم نه واسه خودشیرینی واسه اینکه صادقی و بی ریا تو محیط مجازی هم تا اسم این چیزا به ذهنت میخوره اولش خوشحال میشی که میتونی یه خورده پیشرفت کنی بعدش ناراحت میشی چون باید به جیب و درآمد خودت نگاه کنی بعدش می بینی که درآمدت نمیرسه که کارتو پیش ببری پس بکل بیخیالش میشی آدم هایی مثل شما موجب دل گرمی امثال ماها میشن چون امید پیشرفت کردن تو دلشون جونه میزنه که خودشون رو باور کنن در کل واقعا ازت ممنوم که به فکر ماها هستی . راستش من یه وبلاگ دارم که از سرویس وبلاگدهی ایران استفاده میکنم در ضمن اصلا سرعت نداره و افتضاهه ولی امکاناتش به پای هیچ سرویس وبلاگدهی نمیرسه(البته نظر شخصی خودمه) من ازتون یه خواهش داشتم که اگه میشه یه وبلاگ برای من تو وردپرس بسازین و آموزش کار کردن تو وردپرس و به من یاد بدین البته اگه وقتشو دارین و براتون مقدور هست .. سوال که زیاد دارم ازتون بپرسم اگه فسمت شد تو یاهو یا اینجا ازتون میپرسم. آدرس ایمیلم: mder4731@yahoo.com آدرس وبلاگم: www.up32.ir بازم ممنونم به امید دیدار.
بابای ارشیا
6 دی 91 15:42
درود بر این اراده و اعتماد به نفس
دخترم برات آرزو می کنم به اوج خواسته هایت برسی


فدای شما ممنون از نظرتون که پر از روحیه و امید بود ارشیا رو به جای من ببوسید اوج آرزوی من اینه که هیچ انسانی انسان دیگه ای رو مسخره نکنه


محمد
12 دی 91 14:27
سلام من چند وقته پیش واستون پیغام گذاشتم ولی هیچ جوابی به من ندادید. میخواستم یه وبلاگ واسم تو وردپرس بسازین البته خودم بلد نیستم و طرز کار کردنشو هم اگه براتون مقدور هست تا یه جایی بهم آموزش بدین ممنونم از شما که به فکر ما هستین مرسی. من منتظر جوابتون هستم البته سوال هایی هم از شما دارم که اگه براتون مقدور هست تو یاهو میپرسم بازم ممنونم
ایمیلم : me0098m@yahoo.com
من منتظرتونم مرسی


سلام محمد جون هیچ مشکلی نیست براتون میسازمش آی دی رو که داده بودید توی لیستم اد کردم که اگه کانکت شدید در موردش صحبت کنیم .. موفق باشی عزیزم
مینا
22 دی 91 16:04
سلام ستاره عزیزم
شناختی مینا اریا هستم
امروز دلم هوای حنانه و کرد اومدم اینجا حرفاتو خوندم
کار خوبی میکنی هدف بزرگی داری

من نه سفارش چیزی دارم نه چیز دیگه فقط خواستم حالتو بپرسم

خدا روح پدر مهربونت و حنانه عزیز و قرین رحمت کنه


سلام مینا عزیزم شما دلتون واسه حنانه تنگ میشه و منم دلم واسه شما نمیدونم الان باید چی بنویسم فقط میدونم که دلم براتون تنگ شده برای همتون
ممد
25 فروردین 92 16:45
سلام خیلی وقته که نیستین . کارتون داشتم اگه هستین یه پست جدید بزارین تا مطلع بشیم که هستین. مرسییییییی
pourya edrys
2 مرداد 92 14:57
سلام گلم من درست نمیشناسمت فقط میخوام بدونم عزیزه دله خودمی یا نه ستاره اریا خودتی؟تو رو خدا اگه خودتی یه خبر بده من روم زدم بیا یه سری بزن با اسمه عقرب مدیرشم 09385386273 اس بده وقتی اومدی تو روم فداااااات هنوز نمیدونم شما ستاره آریایه قانون هستی یا نه ولی از رویه دلتنگی میگم که شاید اون باشی
پرستو
26 مهر 92 17:20
سلام آبجی ستاره گلم دلم خیلی گرفته اومدم اینجا پیش حنانه ی عزیز حنانه جان دعا کن منم پاک بیام پیشت می دونم خیلی بدم اما شاید لحظه آخر خدا ببخشه روحت شاد حنانه عزیز